Weergave:  Uitleg forum Uitleg forum  Onderwerpenlijst Onderwerpenlijst  Nieuw onderwerp Nieuw onderwerp  Antwoord op dit onderwerp Antwoord op dit onderwerp
Zoeken 
Uitgebreid zoeken
Onderwerp "Bestellen bij Jeep & Dodge Parts" Gestart door Alan op 04-06-2017, 9:18
Huidige pagina: 1 van 1 Ga naar pagina: 1
Bestellen bij Jeep & Dodge Parts
Gepost door: Alan  op 04-06-2017, 9:18
Bij deze mijn ervaring met het bovengenoemde bedrijf.
Op 6 mei j.l. een bestelling geplaatst en via ideal direkt betaald. Geen reactie. Op 16 mei j.l. een mailtje gestuurd met het verzoek de order uit te leveren. Weer geen reactie. Op 23 mei j.l. middels de mail de order gecanceld en verzocht het betaalde bedrag op mijn rekening terug te storten. Je raad het waarschijnlijk al, nog steeds geen reactie. Taal nog teken.
En als ik bel krijg ik altijd de voicemail.
Dit is mijn ervaring, misschien kunnen jullie er iets mee.
Weergave:  Antwoord op dit onderwerp Antwoord op dit onderwerp  
Re: Bestellen bij Jeep & Dodge Parts
Gepost door: John Bergsma  op 04-06-2017, 17:25
In de algemene voorwaarden het volgend artikel 7 lid 1.Overeengekomen (op)leveringstermijnen kunnen nooit worden beschouwd als fatale termijnen. Indien Emotione haar (op)leveringsverplichtingen niet of niet tijdig nakomt, moet de wederpartij haar schriftelijk in gebreke stellen en daarbij nog een redelijke termijn gunnen om deze alsnog na te komen.

Dus geen belletjes naar deze ............ meer, maar schriftelijk reageren.
Gepost door: Sander Mud  op 04-02-2018, 3:47
Beste Alan,

Ook wij hebben helaas zeer slechte ervaring met dit bedrijf; sterker nog, het neigt naar oplichting... Onze Dodge heeft er een motorrevisie gehad, maar kwam voornamelijk met meer problemen terug dan waarmee hij weg ging. Daarnaast werden prijsafspraken niet nagekomen (soms wel meer dan 1000 euro meer dan afgesproken). Om het nog maar niet te hebben over zijn bereikbaarheid (niet reageren op app, sms, mail, bellen etc). Totdat je poep over hem gaat praten op facebook, dan weetie je wel te vinden.. typisch...
Je zou hem (Micha Korst) voor de gein eens moeten googlen, dan kom je al de nodige klachten tegen. Ik kan je maar een ding adviseren; doe ABSOLUUT geen zaken met deze man, want je wordt links of rechtsom besodemieterd....

Groeten, Sander
Gepost door: Alan  op 23-02-2018, 14:32
Keep Them Rolling vraagt aan haar leden in haar laatste nieuwsbrief ervaringen met dit bedrijf aan hun kenbaar te maken. Nu maar afwachten wat er gebeurt.
Huidige pagina: 1 van 1 Ga naar pagina: 1
:: Noord Nederlandse Legervoertuigen ::