Weergave:  Uitleg forum Uitleg forum  Onderwerpenlijst Onderwerpenlijst  Nieuw onderwerp Nieuw onderwerp  Antwoord op dit onderwerp Antwoord op dit onderwerp
Zoeken 
Uitgebreid zoeken
Onderwerp "Weer een fantastische Armytoer" Gestart door Alan op 07-06-2015, 9:13
Huidige pagina: 1 van 1 Ga naar pagina: 1
Weer een fantastische Armytoer
Gepost door: Alan  op 07-06-2015, 9:13
Gisteren een fantastisch mooie armytoer beleefd. We troffen het ook enorm met het weer.
En langs deze weg wil ik nogmaals Siemon en Jaap hartelijk bedanken voor hun inspanningen met deze mooie toer tot gevolg. Wij hebben genoten 😎
Alan en Tineke
Weergave:  Antwoord op dit onderwerp Antwoord op dit onderwerp  
Re: Weer een fantastische Armytoer
Gepost door: John Bergsma  op 07-06-2015, 12:11
Ook ik heb genoten van deze schitterende tocht door een wel heel mooi gebied waar je anders nooit komt. Leuke zandweggetjes hier en daar door waterrijke kuilen,wat wil je nog meer met onze legervoertuigen. Siemon en Jaap bedankt voor het uitstippelen van deze rit. De 8e Armytoer gaat als een mooi evenement in de boeken.

Als er foto's en/of filmpjes zijn gemaakt. foto's opsturen naar webmaster@nnlv.nl filmjes effe op youtube uploaden en de link even doormailen naar het zelfde mailadres.

John Bergsma
Gepost door: Koos Vergeer  op 07-06-2015, 13:24
Wij sluiten ons ook aan bij Alan en John wat betreft het succes van de mooie Army tour door het mooie Friesland en Drenthe. Veel nieuwe wegen gezien waar we nog nooit geweest waren en zo een leuke en gezellige dag beleeft hebben. Siemon en Jaap BEDANKT.
De dag had voor ons wel een lang staartje, de Nekaf begon in de buurt van Wirdum te sputteren, snel de snelweg af, in Wirdum zei de motor "doe het zelf maar". Het vermoeden was dat de branstof op was, maar nadat de Jerrycan inhoud in de tank zat pruttelde de motor nog even. maar dat was het dan ook wel. Na onderzoek bleek de Brandstofpomp kapot.En de batterij van de mobiel leeg. Dus konden we niemand bellen. Behulpzame mensen hebben ons thuis gebracht om de auto op te halen zodat wij zelf de Nekaf weer konden ophalen. Eind goed al goed.We waren pas om 22.00 uur thuis.:-( Groeten van Koos en Angela.
Gepost door: martin  op 08-06-2015, 11:57
Ik sluit mij hier aan mee het was weer in een woord geweldig.
Jaap en Siemon bedankt
Gepost door: John Bergsma  op 05-08-2015, 11:34
Vandaag weer 9 foto's geplaatst in het album op de site. Ditmaal materiaal van Jan Krol.
Gepost door: John Bergsma  op 07-08-2015, 15:48
Vandaag 37 foto's geplaatst in het album op de website. Materiaal aangeleverd door Koos Vergeer.
Huidige pagina: 1 van 1 Ga naar pagina: 1
:: Noord Nederlandse Legervoertuigen ::